Na 32 jaar actief te zijn in de Keerbergse politiek, geeft Willy Naveld zijn mandaat in het Bijzonder Comité Sociale Dienst door aan de jonge CD&V-er Bas Absillis.

Willy Naveld stond in 1988  voor de eerste keer op de CVP-lijst, onder de hoede van Marcel Schroos. Het werd de start van een blits-carrière terwijl hij professioneel nog als postbeambte werkte.
Met zijn monsterscore van 567 voorkeurstemmen werd  hij OCMW voorzitter. In 1995  nam hij een schepenmandaat op, om 6 jaar later  terug OCMW Voorzitter te worden. Van 2007 tot en met 2020 koos  Willy steeds voor  het Bijzonder Comité Sociale Zaken in plaats van de gemeenteraad.   Willy houdt van mensen en heeft heel veel  begrip voor de situatie van de OCMW-cliënten. Loyaal en trouw zijn twee woorden die heel hoog bij hem in het vaandel staan. Wij kunnen vanuit CD&V Keerbergen Willy niet genoeg bedanken voor al zijn inzet en zeggen hem niet vaarwel, maar tot spoedig op onze bestuursvergaderingen en activiteiten.

Bas Absillis is verpleegkundige en  papa van een dochtertje. Hij woont op de Schrieksebaan 72 en was in 2013 de eerste keer kandidaat bij de gemeenteraadsverkiezingen en heeft al enkele jaren in de OCWM raad gezeteld.  Zijn sociaal engagement  bracht hem tot bij de Chiro en voetbal. Bij CD&V volgt hij de financiën op.   We wensen hem veel succes.

Bas en Mia